Pirkimo taisyklės

Pardavėjo parduotuvės ir sandėlio adresai: Raudondvario pl. 107B, Kaunas; Viršuliųkių 132, Vilnius. El. parduotuvė: www.terraza.lt

1. Bendrosios nuostatos

Šios pirkimo ir pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato fizinio ar juridinio asmens, įsigyjančio prekes elektroninėje parduotuvėje www.terraza.lt (toliau – Pirkėjas), ir UAB „Saulės sauja” (toliau – Pardavėjas) tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę. Įsigydamas prekes Pirkėjas sutinka šių Taisyklių laikytis.

2. Pirkimopardavimo sutarties sudarymas

2.1.  Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas, išsirinkęs perkamas prekes ir suformavęs prekių krepšelį bei pasirinkęs apmokėjimo ir pristatymo būdą paspaudžia mygtuką „Pirkti“. Ši sutartis galioja iki visiško Pirkėjo ir Pardavėjo pareigų pagal šias Taisykles įvykdymo.

2.2. Visos tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sudarytos pirkimo-pardavimo sutartys registruojamos ir saugomos UAB Saulės sauja duomenų bazėje.

2.3. PVM sąskaita–faktūra siunčiama elektroniniu paštu į sutarties sudarymo metu nurodytą elektroninio pašto adresą.

3. Pirkėjo teisės

3.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes parduotuvėje www.terraza.lt bei fizinėse parduotuvėse, vadovaudamasis Taisyklėmis ir pirkimo metu galiojančiais Lietuvos Respublikos teisės aktais.

3.2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti elektroninėje parduotuvėje sudarytos prekių pirkimo ir pardavimo sutarties su Pardavėju apie tai raštu pranešdamas Pardavėjui per 14 dienų nuo prekės pristatymo dienos. Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo ir pardavimo sutarties su Pardavėju tik tuo atveju, jeigu prekė yra kokybiška, nebuvo sugadinta ir iš esmės nepasikeitė jos išvaizda, ir jei ji nebuvo naudojama, originalioje pakuotėje.

3.3. Pagal Mažmeninės prekybos taisykles vartotojo reikalavimas pakeisti nusipirktą tinkamos kokybės prekę analogiškomis prekėmis arba grąžinti sumokėtus pinigus gali būti tenkinamas tik tada, kai prekė įsigyta atvykus į fizinę parduotuvę ir pardavėjui sutikus, įsigijus šias prekes: baldus, šviestuvus. 

4. Pirkėjo pareigos

4.1.  Pirkėjas privalo sumokėti prekių bei jų pristatymo kainą, taip pat kitus mokėjimus (jei tokie nurodyti, sudarant sutartį) ir priimti užsakytas prekes šių Taisyklių nustatyta tvarka.

4.2. Jeigu pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, Pirkėjas privalo nedelsdamas juos atnaujinti.

4.3. Pirkėjas, naudodamasis  parduotuvės paslaugomis, įsipareigoja laikytis šių Taisyklių ir kitų Pardavėjo nustatytų sąlygų bei nepažeisti galiojančių Lietuvos Respublikos teisės aktų.

5. Pardavėjo teisės

5.1. Pardavėjas turi teisę vienašališkai pakeisti šias Taisykles. Pakeitimai įsigalioja nuo paskelbimo momento visiems po paskelbimo sudaromiems sandoriams.

6. Pardavėjo pareigos

6.1. Pardavėjas įsipareigoja sudaryti sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis  parduotuvės teikiamomis paslaugomis.  

6.2. Pardavėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumą ir teisę į jo asmeninės informacijos, nurodytos elektroninėje parduotuvėje www.terraza.lt, apsaugą. Ši informacija gali būti atskleista tik Lietuvos Respublikos įstatymų numatyta tvarka. Pardavėjas ją naudoja „Asmens duomenų tvarkymo taisyklėse“ nustatytais atvejais.

6.3. Pardavėjas, susidarius svarbioms aplinkybėms, negalėdamas Pirkėjui pateikti užsakytos prekės, įsipareigoja pasiūlyti analogišką prekę, o Pirkėjui atsisakius priimti prekės analogą, grąžinti Pirkėjo sumokėtus pinigus per 14 dienų. Šiuo atveju Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių nepateikimą.

7. Prekių pristatymas

7.1. Pirkėjas, atlikdamas užsakymą, sutinka, jog užsakymas bus pristatytas vežėjo. Pristatymo kaina bus nurodyta pagal užsakomų prekių svorį bei kiekį ir pateikiama užsakymo metu.

7.2. Prekių pristatymo Pirkėjui sąlygos:

7.2.1. prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas.

7.2.2. pirkėjas įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą bei kontaktinį asmenį.

7.2.3. Prekių, sunkesnių negu 31 kg, užnešimo paslauga neteikiama. Dėl prekių užnešimo-surinkmimo susisiekite el. paštu info@laukobaldai.eu

7.3. Pardavėjas pristato prekes Pirkėjui vadovaudamasis prekių aprašymuose nurodytais terminais. Šie terminai yra preliminarūs ir netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. 

7.4. Pardavėjas neprisiima atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.

7.5. Pirkėjas, sudaręs pirkimo ir pardavimo sutartį, įsipareigoja tikrinti užsakymo formoje pateikto el. pašto dėžutę, iki bus gautas pranešimas dėl prekių pristatymo.

7.6. Prekių pristatymo Pirkėjui metu Pirkėjas ar, priklausomai nuo atvejo, Pirkėjo atstovas privalo kartu su transporto įmonės atstovu patikrinti siuntos pakuotės būklę, prekių kiekį, kokybę ir asortimentą bei pasirašyti važtaraštį ar kitą siuntos perdavimo–priėmimo dokumentą. Pirkėjui, pasirašius sąskaitą–faktūrą, važtaraštį arba kitą siuntos perdavimo–priėmimo dokumentą, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės, prekių pažeidimų, kurių atsiradimo pagrindas priskirtinas ne gamykliniam brokui, bei prekės komplektavimo neatitikimų nėra. Pastebėjęs, kad pateiktos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia arba kitaip išoriškai pažeista), prekės yra pažeistos ir (arba) netinkamo komplektavimo, Pirkėjas privalo tai pažymėti  važtaraštyje arba kitame siuntos perdavimo–priėmimo dokumente bei, dalyvaujant Pardavėjui arba jo atstovui, surašyti laisvos formos siuntos ir / arba prekių pažeidimų (neatitikimo) aktą. Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas, ir dėl prekių komplektavimo neatitikimų.

7.7. Nustačius neatitikimą, Pirkėjas ar, priklausomai nuo atvejo, Pirkėjo atstovas siuntos privalo nepriimti. Tokiu atveju Pirkėjas kartu su transporto įmonės atstovu surašo laisvos formos aktą, kuriame pažymi rastus pažeidimus.

7.8. Pristačius prekes Pirkėjo nurodytu adresu laikoma, kad prekės Pirkėjui yra perduotos, nepriklausomai nuo to, ar prekes faktiškai priima Pirkėjas, ar bet kuris kitas asmuo, priėmęs prekes nurodytu adresu. Jei planuojamą prekių pristatymo dieną prekės nepristatomos, Pirkėjas nedelsiant, tačiau ne vėliau kaip kitą dieną po planuotos prekių pristatymo dienos, apie tai informuoja Pardavėją. Priešingu atveju Pirkėjas praranda teisę reikšti Pardavėjui reikalavimus, susijusius su prekių nepristatymu ar pavėluotu pristatymu.

7.9. Jei klientui užsakytos prekės nėra pristatomos per nurodytą pristatymo laiką ir su juo nėra susisiekta telefonu ar el. paštu, prašome susisiekti su mumis elektroninio pašto adresu info@terraza.lt.

7.10. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti pretenzijų pardavėjui dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.

8. Prekių grąžinimas

8.1. Prekės gali būti grąžintos Pardavėjui nenurodant grąžinimo priežasties. Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti Mažmeninės prekybos taisyklių 17 punkte išvardintų kategorijų tinkamos kokybės prekių, taip pat prekių, kurios Pirkėjui atsiųstos pagal individualų užsakymą.

8.3. Norėdamas grąžinti prekes, Pirkėjas privalo susisiekti el. paštu info@laukobaldai.eu, pateikti informaciją apie norimą grąžinti prekę ar prekes bei pridėti mokėjimą įrodantį dokumentą.

8.4. Prekių grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas.

8.5. Pirkėjui, grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

8.5.1. grąžinamos prekės turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;

8.5.2. prekės turi būti nesugadintos ir nenaudotos;

8.5.3. prekės turi būti nepraradusios prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.);

8.5.4. grąžinamos prekės turi būti tokio paties komplektavimo, kokio jas gavo Pirkėjas.

8.6. Prekės, netikusios dėl formos, dydžio, spalvos, modelio, komplektiškumo (išskyrus Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytas išimtis) priimamos iš Pirkėjo ir pakeičiamos arba už jas grąžinami pinigai per 14 dienų nuo prekės grąžinimo.

8.7. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šiame straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

8.8. Visais grąžinimo atvejais Pirkėjas pirmiausia privalo kreiptis el. paštu info@terraza.lt ir, tik gavęs elektroninės parduotuvės patvirtinimą, gali vykdyti grąžinimą.

9. Atsakomybė

9.1. Pirkėjas yra visiškai atsakingas už užsakymo metu pateiktų duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas užsakymo metu tikslių duomenų nepateikia, Pardavėjas neatsako už tokių veiksmų padarinius.

9.2. Pirkėjas atsako už savo duomenų perdavimo tretiesiems asmenims padarinius. Jei Pardavėjo paslaugomis naudojasi asmuo, prisijungęs prie elektroninės parduotuvės www.terraza.lt naudodamasis Pirkėjo duomenimis, Pardavėjas šį asmenį laiko Pirkėju.

9.3. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai Pirkėjas patiria nuostolių dėl to, kad, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.

9.4. Už pirkimo ir pardavimo sutarties, sudarytos naudojantis elektronine parduotuve, pažeidimą šalys atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

9.7. Draudžiama be rašytinio elektroninės parduotuvės www.terraza.lt sutikimo naudoti ir platinti elektroninėje parduotuvėje esančią tekstinę ir grafinę informaciją kituose interneto tinklalapiuose, žiniasklaidoje ir kitais informacijos pateikimo būdais.

9.8. Pardavėjas neatsako už tai, kad elektroninėje parduotuvėje www.terraza.lt vaizduojamos prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais neatitinka realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamos kompiuterinės technikos ypatybių.

10. Pardavėjo taikomos rinkodaros priemonės

 

 13. Apsikeitimas informacija

13.1. Pardavėjas visus pranešimus Pirkėjui siunčia Pirkėjo užsakymo metu pateiktu elektroninio pašto adresu.

13.2. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus Pardavėjui siunčia elektroninio pašto adresu info@terraza.lt

14. Baigiamosios nuostatos

14.1. Šios taisyklės sudarytos vadovaujantis galiojančiais Lietuvos Respublikos teisės aktais.

14.2. Visi nesutarimai, kilę dėl šių taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

 

Kaune ir Vilniuje

Aplankykite mūsų ekspozicijas

Greitas išsiuntimas

Platus asortimentas prekių sandėlyje

Suteikiamos garantijos

Nuo 24 iki 60 mėn

Ilgaamžė patirtis

Dirbame nuo 2011 mettų